JAG VILL!!

Nu börjar det klia rejält i fingrarna må jag lova! Har ju träningsförbud i några dagar till men är så jävla sugen på att bara åka o köra ett stenhårt ryggpass! Känns som jag har tappat jättemycket, det blev ju inte så mycket träning sista veckan i skolan heller pga av att vi hittade på olika saker varenda kväll i princip..
Ska ta och snacka med min syster snart med. Hon har fryst sitt kort på gymmet men skulle höra med Lasse om inte jag kunde ta över det i sommar istället eftersom hon har tappat gnistan pch inte tränar så mycket nu under sommaren. Lite trist att inte träna på Hälso men det blir ju en bra bit att åka varje gång för att träna.. Men nu får jag ju istället träna med Jessica, vilket kommer bli väldigt roligt =)

Nu ska jag ta och städa lite, måste rensa ur min garderob och byrå om jag ska få plats med alla kläder jag tagit hem från skolan. Ikväll blir det bio med J, Terminator - Salvation! Tycker personligen att tvåan är en av de bästa filmerna som finns så det ska bli riktigt kul att se hur denna är =)


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0