Jobb

Jahopp, då jobbar jag hos mamma idag.. Började iofs inte försen 14 idag så det är ju inte så många timmar.. Slutar klockan 18, och idag åker jag direkt till gymet efter jag slutat. Ska ta och köpa sushi vid 17-tiden så man har lite att gå på sen under träningen.. Träningsvärken har ju även kommit sakta med säkert under dagen och det blir bara värre och värre! ;) Men gött är det iaf, nu känner man återigen att det blev ett bra pass igår ;)
Fick btw ett trevligt samtal idag igen (det har dock ingenting att göra med gårdagens samtal) och jag har nu fått mig ett litet extra-jobb =) Jag ska stå i olika matbutiker och dema ut och sälja olika produkter från AXA. Det är mest mellanmål som gäller och nästa vecka blir det Alingsås en dag och sen Angered en dag :) Visst, det kommer inte vara så många dagar i veckan och lönen kanske inte är den bästa, men det är ett jobb som är gött att ha tills man får något annat :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0