Jobb

Japp det blir jobb hela veckan för min del, fyra dagar här hos mamma och sen på torsdag är det Alingsås som gäller. Var ju i Angered förra veckan och demade ut lite produkter från AXA och faan vad TRÅKIGT det var!! Fick ju dessutom stå i mejeri-avdelningen och det var ju jättesvalt och skönt i ca 30 min... Sen blev mina händer allt blåare och fötterna var också iskalla, usch! Men men, ser som tur var inte ut att bli så jättemycket jobb därifrån och det hänger ju inte jag inte läpp över direkt...  På tal om kyla, ser ut som att det strålande vädret är på väg bort? Iaf när jag kollar ut genom fönstret här i Majorna.. Det är iofs fortfarande väldigt varmt men solen skiner inte riktigt lika mycket som den gjort den senaste veckan... Det  blir jag inte heller så ledsen över, finns det något värre än att jobba när det är strålande solsken?!

Nä, nu ska jag jobba i 10 min till sen är det dags för lunch :)
Puss på er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0