Men va faan..!!

Åhh vad lack jag blir!! Skulle ju egentligen demat ut produkter från AXA idag på Maxi i Alingsås men så blev det icke.. Klantrövarna från AXA har glömt att beställa dit varor så jag har inget att dema ut helt enkelt :P Så jävla störande bara, när man har gått upp extra tidigt för att käka frulle, duschat och sen sminkat sig och fixat håret.. Sen precis när jag skulle gå till tåget så ringer de och säger att allt är inställt idag! Jaja, jag får la tvätta av mig sminket och sola lite idag istället! Sen ska J flyga ur boet snart och ska idag kolla två lägenheter, alltid kul att följa med och kolla :) Blir dock väldigt sugen på att också köpa mig en! Men men, det kommer :)

Var btw på intervju på Addici igår, och jag fick jobbet :D Är iofs bara behovsanställd och börjar inte försen till hösten men ändå ;) Får se till att visa framfötterna så man får mycket jobb haha =)
Nä, nu ska jag slänga av mig sminket och gå ut och sola lite..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0