Äntligen behörig!

Fick ett samtal idag från polisrekryteringen, hon var lite förvirrad över min ansökan, ansökte i september och skickade med synintyg. Hade då urkass syn så jag blev bortgallrad direkt, men skam den som ger sig eller vad säger man? Har nu gjort en laseroperation och har nu mera perfekt syn =) Tog ju då bara bort synintyget från förra ansökningen (eftersom man inte behöver skicka med intyg om man har perfekt syn) och det var väl det som gjorde henne lite confused. Förklarade för henne att jag gjort operationen och nu ser perfekt så är nu behörig, behövde inte heller skicka in nytt intyg vilket är ganska skönt. =)
Så nu är hoppet tillbaka, blev lite lätt sur sist när jag fick reda på att jag hade för dålig syn för att bli polis, liten spark i magen kan man säga :P
 





Nu ska man bara fixa svenskprovet med, men det är en annan historia..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0