En slaktad axel

Hatar hatar hatar min axel! Fattar inte vad problemet är med den? Ska köra ben idag, sen blir det nog inget mer styrketränande för mig denna vecka. Ska satsa på mage och kondition istället, kan ju behöva lite kondition om man nu kommer vidare till fystesterna. Men ska nog göra ett sista tappert försök med att köra aramar imorron? Om det fortfarande gör lika ont så är det nog bara att vila fanskapet i några dagar.
Nu ska jag snart pallra mig ner till skolan igen, sista lektionen ut nu, nämligen polistimman. Ska bli rätt trevligt med tanke på att vi har vårt projektarbete men det har låst sig lite nu så att säga. Tack vare idiotrektorer på högstadieskolorna här i Alingsås, tack för den era as!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0