Snö?!

Det här är inte riktigt okej, vem fan beställde snö?! Var ju helt överlycklig härom dagen just för att det kändes som vår (det tom luktade vår?!) Men nä nä, tog mig en powernap igår på ca en timma, när jag sedan vaknade så var det helt vitt ute, flera cm snö, BLÄ!
Men men, ingen idé att lipa över det! Var i övrigt en väldigt bra vecka bortsett från att min axel inte är riktigt med i matchen. Small till ordentligt i onsdags när jag körde axlar, och kände av det väldigt mycket igår när jag körde armar, icke bra! Vila från gymmet idag, imorron blir det rygg. Hoppas att axeln blir bra till nästa vecka..
Hade btw den värsta träningsvärken ever i benen igår! Körde ben i tisdags, och jag kan säga att sån träningsvärk har jag nog aldrig haft innan! Men det är ju skönt, då vet man att man kört lagom hårt ;)

Nu är det dags att ta en dusch och sedan försöka förvandla sig till människa, puss på er så länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0