Temavecka

Japp denna vecka har vi temavecka, och för min del så är det "Massa sport" som gäller, grymt kul! Igår var det basket, volleyboll och hinderbana. Körde den hinderbanan i december och min tid blev då ca 8.20 min, igår sprang jag på 7.08, riktigt nöjd =)
Var riktigt seg i kroppen igår efter de passen så jag besrämde mig för att vila från gymmet. Synd bara att jag blev sjukt rastlös vid niotiden så jag, Paul och Thomas körde en stund i hallen. Blev både coopers och basket, riktigt nice :)
Idag var det laserdome först ut, så jävla kul verkligen! Har aldrig kört det innan men belv långt ifrån besviken :) Måste ju även tillägga att vi körde killarna mot tjejerna, killarna fick 2000 poäng och vi tejer 8000! Var iofs Linda och Charlotta som var de tyngsta jävlarna men ändå ;)
Efter det bar det av mot Borås badtjofräs, även det var mycket trevligt. Den roligaste aktiviteten vi kunde hitta var rutschkanan :D Var kung först, var snabbast av alla men sen kom Per och sabbade allt med en tid som jag uppenbarligen inte kunde slå, då var det inte lika kul längre.
Nä, nu ska jag ta en runda och se vad alla har för sig, eller aa. Inte alla men nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0