Alla är vi olika

Sådär ja, då var dagens första och sista lektion avklarad. Eftersom vi ska ha uppstasskrivning på fredag och då missar vår psykologi-lektion så hade vi psyokolgi nu idag istället för svenska. En lite ovanlig lektion, på både gott och ont.. Vi blev i slutet av lektionen indelade i grupper, och skulle köra lite olika typer av "rollspel". Skitkul tänkte jag. Men synd bara att man hamnar med världens största jävla pessimiströv. Kan aldrig bjuda på sig själv, hatar allt och alla som inte tycker som henne. Låt oss kalla henne Emma. Emma tycker att allt i skolan är svintråkigt. Emma vill inte vara med på något. Emma vill helst bara sitta och hålla käften samtidigt som alla ska behandla henne som någon jävla casanova. Emma är ta mig fan den med tråkigaste och mest pessimistiska människa jag någonsin träffat. Hur jävla roligt är det att bara se problem hela tiden och aldrig bjuda lite på sig själv?
"Det blir vad man gör det till"  Hmm, det är ett motto som några borde följa mer tycker jag ;)





Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja den var bra, synd att du inte var med, nästa gång:)

2009-05-06 @ 13:09:47
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR AV SKRATT! hahahahahahaha! funnyfunny cajjo!!

2009-05-06 @ 17:31:48
Postat av: SOOOFIEEE

haha det där känner vi igen..

2009-05-07 @ 18:22:00
URL: http://nossnajeifos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0