Bekännelse

Japp, jag erkänner, jag läser Kissies blogg ibland. Man får säga vad man vill om henne men att locka läsare, det kan hon! Oerhört provocerande och självgod, precis det som behövs för att locka läsare och tjäna pengar på sin blogg? Som några av er vet så saknar jag mitt långa hår väldigt mycket, hade löshår i ca 1½ år tror jag? Det kostade väldigt mycket, det var inte heller billigt att gå och sy om det var tredje månad.. Eftersom jag numera är student så svider det lite väl mycket i plånboken att sy in det igen (1500 kr) men då gav faktiskt Kissie mig en idé.. CLIPS!! Varför har jag inte tänkt på det innan?? Så efter att jag läst ett inlägg i hennes blogg ang. extensions så kom jag underfund med att det måste jag ju självklart prova :P Så efter jobbet i fredags så traskade jag in på Safari hair eller va fan det heter i Gbg och köpte nio st clips. Kan säga att det tog sin tid att sy dit skiten, var inte en svordom som kom flyganades under kvällen så att säga...
Men nu har kag mitt långa håt igen, dock slipper jag sova med det vilket är väldigt skönt!


     September -08                                                                                          Maj -09
 Kommer nog bli långt ett tag nu.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0