....

Jaha, då var allt över. Var skolavslutning idag och det var ju inte bara en tår som rann längs kinden så att säga. Har aldrig förut tyckt att skolavslutningar vart så jobbiga, snarare tvärtom! Men usch, är helt deppig nu, sjukt konstig känsla att inte åka tillbaka på söndag, vad fan ska jag nu göra?!
Kan ju utan tvekan säga att det här året har vart ett av de bästa i hela mitt liv, alla nya människor man träffat och alla minnen som vi samlat på oss.. Det finns några personer som jag aldrig kommer att glömma och jag kommer göra allt för att hålla kontakten med dem!
Jaja, vi ska iaf äta på Åkanten lite senare ett gäng, och tur är ju det för annars hade jag fortfarande stått på Hjälmared och storbölat!



Nästan hela klassen + några hälsocoacher..




E, E, U, J, A och  L - Ni är bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0