Gnällröven

Ja idag är jag gnällig. Har haft ont i huvudet sen igår, usch! Sen blev jag bitter när jag tränade igår. Har under de senaste två veckorna haft ont i underarmen när jag kör framför allt biceps. Har nu blivit värre, strålar genom hela underarmen när jag kör?? :S Fattar inte vad det kan vara, har ju vilat en del från förra veckan men kände igår att det inte blivit så mycket bättre.. Blev armar igår, triceps gick fint men när jag kom till biceps gick det fan inte.. Gjorde verkligen skitont så det var bara att ge sig :(



Men men, idag är det internat-träff och efter det så blir det antagligen film med goa Emelie mfl!  Blir antagligen ingen träning ikväll men vill ju nu passa på att träffa alla så mycket som möjligt innan vi slutar..



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0