Jobbintervju och USA

Fick ett mail idag om att jag är välkommen på intervju nu på onsdag.. Hoppas att jag får jobbet och att jag har bil i sommar!  Om jag inte har bil blir det ett jävla meck att ta sig dit, kollade på västtrafiks hemsida och det tar ju inte bara en timma så att säga...

Sen har jag funderat fram och tillbaka nu ett tag om jag vill åka som aupair till USA eller inte.. Har nu kommit fram till att jag vill åka och håller på för fullt med min ansökan, vill komma iväg i september! Hoppas det går vägen, det ända som drar ut på tiden nu är min sista barn-referens. Har lämnat papprena till Christina på gymmet i Lerum men vi sa att vi fyller i dom tillsammans nästa onsdag, ingen kommer ihåg när och hur länge jag jobbade så vi får helt enkelt slå våra kloka huvuden ihop och klura ut det nästa vecka.. Annars är det inte mycket kvar förutom fotocollaget.. Tänkte försöka ta lite bilder i helgen med bryydarna, och inga jävla partybilder denna gången.. Har ju som sagt var (och tragiskt nog) nästan bara bilder på oss där vi står med en drink i ena handen o cigg i andra..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0