Nu åker Gud ut för en vecka

Yeah baby! Denna vecka har jag och Emma smedjan (huset som vi bor i här på skolan) för oss själva, biblarna är nämligen i Italien. Dom är säkert skitglada över det med de är nog inte lika glada som jag och Emma. Så detta har jag idag firat med att springa igenom hela huset med ett jävla random-vrål i bara underkläderna. Sedan drog jag fram skumpan som sprutades hej vilt och sprang ytterligare ett varv samtidigt som jag sjöng/vrålade The winner takes it all.




Okej där tog jag i lite kanske. Det jag egentligen gjorde var att nöjt gå fram till tvättmaskinen och dra på en tvätt (maskinen är aldrig ledig söndagar annars) sen har jag spelat lika hög musik som vanligt, dock med öppen dörr/dörrar denna gång.
Men story ett lockar ju helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0