TRÖTT

Ja ikväll kommer jag inte vara särskilt svårvaggad säger jag bara.. Igår var det klassdag, väldigt trevligt måste jag säga! Kom sedan hem runt 22-tiden så någon träning blev det ju iofs inte =/
Idag blev det nog den roligaste svenskalektionen på länge! Vi skulle ha argumenterande tal, vi fick förbereda oss i 4 min och skulle prata i 1-2 min. Vi blev även tilldelade en lapp där Anne hade valt ett ämne åt oss. Jag fick "Alla polisapiranter ska få åka till NYCPD på praktik i tre månader" Och jag drog nog på rätt bra tror jag :D Var sjukt kul, tycker iofs att det är en väldigt bra idé så att hitta argument var inte så jättesvårt kanske (sen överdrev jag väldigt mycket men det är en annan femma ;))
Nu ikväll blev det bowling med Emma, Emelie, Maria, Linda, Jimmy, Anton, Paul och Jacob (tror inte jag glömde någon där nu va?) Riktigt kul var det. var i samma lag som Emelie och Jimmy. Emelie var (förlåt honey) kanske ingen stjärna på bowling så henne lyckades jag slå. Var väldigt jämnt mellan mig och Jimmy ett tag med sen blev jag på tok för självgod och han slog mig med hästlängder den jäveln.. :P Men men, värdig vinnare var han iaf ;)
Efter det blev det film, "Dodgeball" haha sjukt rolig film ju :D
Vi försökte även få ihop tid och plats för vår klassfest men tydligen så behövs det ytterligare några kloka huvuden för att komma fram till något bra.

Nä, nu har jag skrivit mer än vad flera av er orkar läsa så nu blir det till att krypa ner under täcket för några timmars sömn :)
Godnatt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0