Vill inte sluta

Oj vad dåligt med träning det vart denna vecka! Har vart borta varje kväll förutom i måndags.. Blir iaf träning imorron och på lördag, bättre än inget :)
ikväll var det middag hemma hos Ulrika, jag och Emma åkte dit kl 17 och stannde till runt 22.30. Mycket trevligt måste jag säga, men nu går hon inte säker i två veckor framöver ;) Sjukt gött att slippa skolmaten och få lite RIKTIGT GOD mat, har vart dåligt med det denna vecka!
Imorron blir det sista fredagen då vi har vanliga lektioner. Nästa vecka går vi bara till onsdag och veckan efter så slutar vi.. På högstadiet och gymnasiet började man ju räkna ner dagarna efter jul-lovet hur många dagar det var kvar till friheten men nu är det verkligen inte så! Vill inte sluta, trivs bra och vi har ju oftast jävligt kul :D Usch, ska faktiskt bli riktigt tråkigt att säga hej då till alla.. Eller aa.. nästan alla då. Men men, hoppas på att komma iväg till USA nu i höst och det kommer nog inte heller bli så tråkigt..

Btw, skrev ju härom dagen att jag skulle på intervju i onsdags. Blev icke så, fick reda på att jag inte skulle ha någon tillgång till bil i sommar och det tar åt helvete för lång tid att ta sig ut (ca 2,5 timmar!) och det funkar ju inte.. Så nu hoppas jag på ett annat jobb som har kommit upp på tapeten men vi får se.

Nä, dags att sova, imorron väntar en morgonpromenix till maxi och tillbaka ;)



Kommentarer
Postat av: maria

Fin blogg!:)

Vill du bli nästa veckans blogg?



Gå in på min blogg, skrolla ner lite till inlägget!



Ha det bra!=)

2009-05-15 @ 15:59:27
URL: http://mariaochtyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0