Helg =)

Ja äntligen är helgen här =) Denna vecka har inte vart så mycket att hänga i granen så det är ju inte dumt med lite ledighet :) Igår gick det dock jävligt bra på jobbet, fattade inte vad som hände men på nått vänster så lyckades jag sälja mest av alla (?!) Hade nog mest med min inställning att göra, det var ett tag sedan jag var så tävlingsinriktad på jobbet! Så nu hoppas jag att det håller i sig nästa vecka med :)
Nu sitter jag iaf här med färg i håret, min utväxt var minst sagt gräslig! Efter jag sköljt ut färgen så är det dags att ta en tripp till solarieöarna, kan behövas! Sen blir det till att möta upp Jimmy i stan och inhandla en present till Emelie (inflyttningsfest idag ju :) ) Och efter det är det systemet nästa, och sen hem hit igen och äta samt göra sig iordning, rätt bokat idag med andra ord :)
Nä, dags att skölja ur färgen nu, puss på er! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0