Bröst och triceps..

...blev det igår! Bröst är verkligen inte favoritpasset men det gick fint igår får jag säga! Tricpes gick också fint, sjuk pump och det gillar vi.. :)
Nu är det ca 4 timmar kvar till jag slutar och det hade ju vart rätt skönt om tiden kunde ta och få upp flåset lite..

Tror det blir axlar idag, är lite sugen på ben men det kan nog bli lite tight om tid, vill ta en tripp till solarieöarna ikväll med ;) Dessutom så måste jag ta tåget hem idag och då är jag ju inte hemma försen typ 19:30 =/  Men lite axlar och mage hinner man allt med! ;)  Får ta ben imorron istället, slutar kl 17 så då har man ju lite mer tid.. :) Tyckte ju btw att förra veckans benpass blev sådär men att döma av träningsvärken så blev det tydligen ett bra pass, får se om det går att få till ett ännu bättre denna vecka? =)

Nä, nu ska jag jobba vidare här så kanske tiden går lite fortare..? :P


   




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0