Finally!

Yey äntligen fredag! :D Som jag har väntat på att denna vecka ska ta slut! Eller ja, helgen är ju kvar men den är ju fullbokad så tiden kommer nog rinna på bra! Jobbar till kl 13, sen ska jag ta en tripp till systemet för lite shopping och kl 15 är det dags för naglarna att bli fina igen! Efter det ska jag möta upp Linn i stan, sen hem till mig och äta lite och (försöka) göra oss hyfsat snygga ;) Och när allt det är klart så är det mot Emma som gäller! Vet inte om det blir någon utgång lite senare men det känns som att det bara kommer vara idioter och amatörer ute så jag kommer ju inte hänga läpp om det blir hos Emma hela kvällen.. :) Sen så är det ju iofs alltid samma sak, man sitter och dricker lite och har det hur trevligt som helst och sen kommer ju alla på att krogen lockar lite trots allt.. Men vi får se!

Blev iaf axlar igår på gymmet och det gick mkt bra! Fin kontakt och en ökning. Blir ingen träning idag eller imorron men på söndag ska jag nog hinna med ett pass! 



                                                              






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0