Häcken upp!

Idag har det vart full rulle på jobbet kan jag lova! Det går verkligen i vågor, ena dagen så är det jättelugnt och man dör nästan av uttråkning, sen nästa dag så hinner man knappt ha lunch! Men det gillar vi, denna dagen gick sjukt fort!

Var även lite duktig imorse, tog mig en 56 minuter lång (och svettig) morgonpromenad ;) Tror det får blir det iallafall 3 ggr i veckan, känns för jävligt när alarmet börjar tjuta men gött när man kommer in igen :)
Idag är det vilodag från gymmet. Ganska gött eftersom benen känns bra idag från gårdagens pass och bröstpasset i måndags gör sig fortfarande påmint så fort jag rör på mig :) Men imorron är vi tillbaka igen, rygg eller axlar, me like!

   
                                      


Så vad ska man hitta på ikväll nu då? Håller på att tvätta just nu, gött att ha det gjort :) Sen blir det väl lite TV och en efterlängtad telefondejt senare ikväll med :D
En vecka kvar! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0