Jahopp

Jaha då var det redan söndag igen då! Eller aa, nästan måndag tom ;) Men får väl säga att helgen har vart bra, väldigt lugn men det har vart rätt skönt.. Idag har jag iaf tvättat och städat som en tok, men fint blev det :) Tog mig även en riktig långpromenad i det underbara vädret förut, hur gött som helst! Hoppas verkligen att denna sommaren blir riktigt bra med tanke på vintern vi fick...
Har även firat min kära syster som fyllde 23 idag, lite pinsamt bara att jag glömde säga grattis imorse när hon kom hem.. Men men, hur ska man kunna hålla ordning på alla andra när man knappt har koll på sig själv? ^^

Ska försöka sova snart också men jag är pigg som en lärka så vi får la se hur det går..
Jaja, godnatt på er iaf.. :) 


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0