Monday!

Jajamen då var måndagen här igen! Idag har det vart lite att göra här på jobbet så tiden har gått rätt så fort tycker jag. Snart är det ju "bara" tre timmar kvar tills man slutar ;) Något som däremot är rätt så gött denna vecka är att jag bara jobbar tre dagar, på torsdag bär det nämligen av till Sthlm, ska blir väldigt trevligt minst sagt.. :)

Träning står ju självklart på schemat ikväll med, tror nog att det blir ryggen eller axlarna som får sitt idag :)
Såg att Jessica ska köra ben imorron kväll, tror jag ska fjäska med henne lite och se om man kan haka på..




Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej vännen!



Tränar med Vickan på LSC ikväll! Men torsdag kväll vid 19 kör jag bröst, triceps, mage. Skaru me? :) Kram

2010-04-13 @ 07:54:36
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0