Nice..

Tisdag idag, tiden går hyfsat fort! Ryggpasset gick fint igår, känns bra idag! Däremot så vet jag inte om jag råkade sträcka någon stackars muskel på slutet av passet, gjorde bra ont i sista övningen! Johan kände lite och tydligen så var det en liten knuta som dykt upp.. Trodde det skulle bli bättre till idag men nu strålar det istället i hela ryggen om jag tar ett djupt andetag :S sjukt störande! Och på golvet tänker jag inte sova, nej nej då letar jag hellre upp ett offer som får massera ryggen istället!
Men men, det löser sig, imorron känns nog allt bra igen ;)



Kommentarer
Postat av: johan

hinner ja så ska ja massera den där knutan lite åt dig ;)

2010-04-14 @ 10:55:34
Postat av: Caroline

Fan va gött, och massagestolen räknas INTE! :P

2010-04-14 @ 14:10:52
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0