Onsdag

Snart bara tre timmar kvar tills jag slutar! Gött äre :)
Dagen har gått bra än så länge, började dagen med att kriga lite med polisrekryteringen, jag kom och tänka på att jag inte fått tid för svenskaprovet vilket jag borde fått vid detta laget.. Så jag ringde och frågade vad som händer och då påstår 08:an att jag inte skickat in allt som man ska? Vilket jag gjorde för längesen... Sen när hon inte kom på något bra att säga så kopplade hon mig vidare till nästa stjärna som sa att jag inte var behörig av andra anledningar.. Undra såklart av vilka anledningar men hon sa bara att det var "någonting med betygen" så jag var inte behörig sökande? Efter ytterligare lite argumenterande så sa hon att dom skulle ringa tillbaka under dagen för hon visste helt enkelt inte (kunde hon inte klämt ur sig det lite tidigare?)
Men men, till slut så ringde det upp en trevlig dam och sa att de gjort fel och bad dessutom om ursäkt för det, så då blev jag glad igen! Så nu kommer jag inom kort få en tid för svenskaprovet! :)

Jaja nog pratat om det! Axelpasset igår gick fint med bra kontakt och lite ökningar. Blev även mage igår igen, den ska hårdtränas nu ett tag framöver.. :) Idag blir det vilodag, kanske blir en långpromenad men vi får se.. :)

Nä, dags att jobba vidare här, puss på er!


                                                 
                                        




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0