Söndag..

Söndag idag då, vaknade imorse och önskade att jag vore någon annanstans.. 11 dagar kvar!
Ska snart dra mig ner till gymmet och få tiden att gå lite fortare :) Har inte kört varken rygg eller armar denna vecka så jag är lite inne på ett monsterpass. Har ätit en rejäl brunch så det ska nog gå vägen.. :)

Helgen har vart väldigt lugn, var inne i stan och köpte mig en ny bh igår, hade av någon anledning spetsat in mig på en röd men det gick sådär "nä, det har vi bara på hösten och vintern" Vaa..? Tror knappast jag är den ända tjej som vill köpa en röd nu på våren..? Jaja, fick ge upp mina drömmar om en röd bh, fick bli en svart istället.
Fick även jobb som fyllechaffis åt min kära syster och hennes vänner igår. Satt och funderade på om jag också pratar så högt när jag druckit samt luktar så jävla mycket sprit?! Tyvärr så tror jag att jag är snäppet värre. Rätt skönt att man typ aldrig festar då med andra ord...


Nä, dags att byta om och sen dra sig ner till gymmet =)

      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0