Vill hem nu!

Usch vilken seg och tråkig dag det vart! Igår flög tiden iväg och idag är det helt tvärtom... Dagens största sysselsättning var att leta fram ett kvitto från 2004. Oerhört tråkigt får jag säga. Men men det kom fram till slut och allt löste sig :) När jag ändå sitter här och gnäller så kan jag ju även tillägga att jag hade med mig för lite lunch idag, mätt var det sista jag blev! Så jag funderar starkt på att springa över till 7-eleven och köpa en apelsin eller två kanske? Kan ju iofs lika gärna slå på stort och dra ihop en stor fruktsallad så har jag nått att göra iaf :D

Men men, är ju inte såå långt kvar tills jag slutar och sen är det ju träning =) Ångrar lite att jag inte tog med mig träningsväskan till jobbet så jag kunde dra dit direkt men så långt tänkte jag såklart inte imorse :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0