Då var julen över!

Japp då var julen över för detta året då, rätt skönt ändå :) Visst, julen är mysig men det är ju en del flängande fram och tillbaka under själva julfton eftersom man råkar vara skillsmässobarn :P Men i fredags så var det först ett mysigt uppvaknande, sen bar det av hem till min faster för julfrukost med pappa, syster, styvmor, min andra faster mfl. Mycket trevligt! Sen hem till mamma och efter Kalle så åkte vi hem till min moster.. Var väl hemma runt 21-22 någon gång tror jag. Fina klappar fick jag under dagen, jag måste ha varit väldigt snäll i år? :) Sen trodde jag att man fick färre klappar ju äldre man blir men så var visst inte fallet.. :D

I lördags var det klackarna i taket som gällde, åkte hem till Emelie runt 16 tiden, sen åkte vi och lämnade Lava (en av hennes hundar) till Patrik i Vårgårda, sen var det full karriär hem till Emelie igen för lite mat och förvandling (smink, hår och kläder ;)) Efter det så åkte vi hem till Sofia för förfest och efter det så var det Hotellet som gällde :) Mycket trevlig kväll var det man faan vad mycket människor det var.. Men kul ändå :)



                                     



Nu är det måndag igen och idag är det självklart träning som gäller :) Vet dock inte vad det blir än, suger fortfarande på den karamellen.. :)




Kommentarer
Postat av: Louise

Lyckost dig! Själv har jag aldrig varit mer förkyld.. så om op ska bli av så är det vila nu resten av året. Kram o lycka till med bygget nu! Ses någon dag framöver då jag tänkte sitta på bänken och insupa doften av gymet...

2010-12-27 @ 21:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0