Glad :)

Idag är jag glader, klarade fystesterna utan några större problem igår! :) Fick faktiskt rätt mycket bättre tid på löpningen än vad jag trodde jag skulle få :) Harres test gick också finfint, och dockan var inte heller några problem ;) Så nu är det bara att vänta och se om man får gå vidare till plikverket! :) Får svar på det i februari, så det är ett tag kvar..

                                                        


Kom hem rätt sent igår, vägunderlaget var ju inte det bästa så vi fick köra väldigt lugnt så att säga.. Var inte särskilt svårvaggad när jag gick och la mig, tog inte många sekunder innan jag somnade :)

Slutar jobba om lite mindre än en timma, då ska jag hem, försöka ta en powernap och ikväll är det julbord med Life :) Blir dock inte så jättesent för mig tror jag, känner mig lite lätt sliten :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0