Iscarro

Är det bara jag som tycker det är extremt kallt nu? Inte bara utomhus utan även inomhus.. Usch! Fryser i princip hela tiden, fattar inte varför..
Igår var det som sagt vila från både styrka och kondition och det blir det även idag.. Idag ska jag inte göra någonting efter jobbet förutom att fixa en passbild som jag ska ha med mig imorron.. Sen ska jag hem, ta en låång varm dusch, sen bädda ner mig i sängen med varm choklad.. ;) Målet är väl att försöka somna tidigt med, säger det varje kväll men idag hade det nog vart ganska bra. Så somnar jag runt 23 idag så är det väldigt bra minst sagt :)
Och imorron runt 8:00 bär det av till Växjö för att springa 2 km, hoppa idiotbanan som jag kallar den och sen släpa en docka 15 m. Men dett fixar la jag? ;D Haha nä men det ska gå bra, kommer hata mig själv om jag kuggar..




Kommentarer
Postat av: Syster

Det kommer gå fint imorgon! :) Kan dom inte filma dig när du gör kullerbyttor? Jag betalar bra för att få se det! :)

2010-12-01 @ 21:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0