Julhandel..

Det är verkligen inte min favoritgren det.. Brukar alltid vara ute i sista minuten (22-23 dec) men i år så tänkte jag vara ute i riktigt god tid.. En heel vecka innan julafton, inte illa :)

Hoppas det går som jag vill bara, har nog listat ut det mesta jag ska köpa, är bara en rackare som jag fortfarande klurar på... Lättaste julklappen att köpa är väl till min syster, bara att köpa nått jag själv vill så vet man att det blir bra :D

                                                           

Efter det så blir det träning, veckans sista pass och idag är det rygg som gäller :) Körde ju armar igår och det gick finfint, blev lite chockad när jag såg Victoria inne på gymmet, hon tävlade i söndags men är redan tillbaka =) 
Sen var även Louise och Henke där så ja.. Det blev en del tjöt med ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0