No pain no gain..

Ja det är väl så antar jag. Men den här träningsvärken i benen är ing lek alltså. Tror helt seriöst att det här är den värsta träningsvärk jag någonsin haft haha! Vägrade ju mjukstarta med lite lättare vikter, istället så körde jag ju på precis som innan :P Inte smart jag vet, men jag gillar inte mjukstarter..

Axelpasset gick finfint igår, körde även lite mage med :) Idag är tanken att jag ska köra rygg men vi får se hur det går.. Måndag-ben tisdag-axlar onsdag-rygg.. Inte den bästa planeringen kanske? Haha. Men får skippa marklyften iallafall, det är en sak som är säker.. Funkar det inte alls så för jag väl helt enkelt köra armar istället :)

 

                                      





Kommentarer
Postat av: R

Ingen tråkig syn inte.. ;)

2010-12-09 @ 17:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0