Onsdag

Onsdag idag och tiden rullar på bra, det gillar vi :) Ska iofs jobba i helgen så det är ju ingen större idé att jag börjar räkna ner till helg nu.. ;)
I måndags skulle jag egentligen kört ben på gymmet men jag var riktigt jävla osugen på ben rent ut sagt. Så nä, hoppade det och körde axlar istället. Väldigt bra val för det passet gick ju inte dåligt direkt, nej nej! Blev ett sjukt bra axelpass kan jag säga! Avslutade även med lite vader och mage också, det behövs ju det med :)

                                                      
                                                         Carbosyn-mage oh yes ;)



Igår blev det en vilodag som till en början var jävligt ovärd, men till slut blev en väldigt värd vilodag istället.. :)

Idag är det ben som gäller, inga ursäkter duger ;) Men är sugen på ben idag så det är inga konstigheter.. :) Får se om jag lyckas få till en träningsvärk som jag fick efter förra veckans benpass haha :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0