Skärpning..

Ja nu är det skärpning med allt som gäller.. Uppdatering av bloggen, träningen och kosten ;) Började bra med träningen och kosten igår. Har ju vart lite sisådär de senaste två veckorna pga fystesterna, tränade bara kondition då. Men nu är de som sagt avklarade så nu ger vi oss in i leken igen.. :) Matlusten har också återvänt, min stackars kropp fick väl sig en chock igår när det helt plötsligt var massa mat och hård styrketräning som gällde igen haha :P Var benen som fick sitt igår och det gick mycket fint får jag säga. Trodde jag skulle ha tappat en del med icke! Samma vikter, och även lika strikt som innan med såklart.. Däremot så tänker jag inte ställa mig på vågen försen om typ två veckor eller något, känns som jag gått ner en del =/
Men nu är det bara att äta och träna som vanligt så är jag snart uppe på 64 kg igen ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

har du pojkvän??

2010-12-07 @ 14:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0