Torsdag

Veckan har rullat på bra tycker jag, snart helg och jag är ledig hela helgen! Ska bli väldigt skönt :) Dock så blir det bara Fitnessfestivalen på söndag, var inte så många som jag känner som skulle gå på lördagen och nu är biljetterna ändå slut :P Men det gör mig inte så mycket, ser mest fram emot att se våra fina Lerumsflickor Victoria, Frida och Jessica! Alla tre tävlar i BF :) Eller ja, det ska bli kul att se ALLA som tävlar i BF såklart ;)
Och nästa år.. Då är det min tur?!

Ryggpasset igår gick fint, väldigt lite folk inne på gymmet men det var bara skönt :) Sen trevligt sällskap på det med, alltid kul :)

Idag blir det armar och mage, sen blir det vila imorgon.. :)


                                                      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0