Ge mig sommar!

Usch vad trött jag är på snön nu! Är alltid så, man uppskattar den snön ca 3 dagar sen vill man bara att skiten ska försvinna. Men nu är jag iaf på bättrningsvägen vad det gäller förkylningen, trodde bara jag skulle åka på hosta och snörvel men halsen började strejka rätt så redigt i tisdags kväll. Men nu börjar den kännas bättre, nu är jag bara allmänt snorig men det är ju lugnt iaf =)

Snart är det helg också, gött gött. Imorron ska jag fixa naglarna efter jobbet, brukar ha rätt långa och fina naglar naturligt men nu har alla börjat gå av en efter en.. Men men, imorron blir det ändring på det :) Efter det blir det till att åka hem till Lerum och köra ett redigt axelpass på gymmet =)


         





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0