Nu ska det ätas och byggas :)

Har nu kommit in i rutinerna vad det gäller träningen igen vilket är väldigt skönt! Nu ska jag bara rätta till kosten lite med. Kommer nu äta allt som kommer i min väg (okej, kanske överdrev lite där). Men ska gå på bulken rejält iaf. Äta bra och mycket samt dra ner cardio till noll. Cardio kommer jag börja köra den dagen jag går på en diet! Sen kommer jag behöva köra det någon gång ibland för att klara fystesterna till PH men eftersom jag har en grundkondition i bakfickan så är det bara onödigt att ställa sig på bandet 3-4 ggr/veckan.. (ÄN så länge;))
Nu är det banne mig dags att börja lägga på sig mer muskler, vilket aldrig kommer ske om jag äter så som jag gör nu och tränar för mycket kondition!

Träningen denna vecka har gått väldigt bra, bättre än förra veckan. Idag är det vilodag som gäller men imorron står ben på schemat! Ben är ju enligt mig det tråkigaste att köra men jag måste ju trots allt svarva till dem med :P


  
    





Kommentarer
Postat av: Jessica

BRA DÄR!!



Ska vi köra tillsammans någon dag så vi kan passa för varann? Ska du göra tungt nu?



Kramar

2010-01-28 @ 16:12:55
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0