Seg..

.. Det är vad jag är idag! Lite smått ont i huvudet och bara allmänt seg! Men men, hoppas på att vakna till lagom innan gymmet sen ;)


Helgen var iaf lyckad, det blev som vanligt väldigt lyckat på förfesten men mindre lyckat när vi kom ut.. Det var väldigt mycket yngre människor där vi var och det är ju inte alltid så kul kanske.. Nä, vi sa att det är fan värt att vänta till våren o gå ut istället. Då alla uteserveringar är öppna och det är mycket goare väder.


Snackade även med Johanna i söndags som är i Sälen och slirar i fem månader. Usch vad jag saknar henne, kanske ska ta och komma hem lite tidigare gullet? ;)
Igår blev det vila från träningen, direkt efter jobbet så åkte jag och Jimmy och hälsade på hans bror Ricky på sjukhuset, sen efter det så var det bio, Snabba cash som gällde! Och jag som inte har läst boken tyckte filmen var sjukt bra! Sen är ju Joel Kinnaman som spelar JW inte ful i denna film heller :P Haha bara för att man har pojkvän så betyder det inte att alla andra helt plötsligt blir fula ;)


  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0