Tisdag

Idag är det alltså exakt en vecka kvar till Egypten! Ska bli så jävla gött verkligen, bara sola, äta och ta det lugnt :) Om jag inte minns helt fel så har de även gym på hotellet men är osäker.. Jaja, har de det så blir det några pass där med =) Snackade med Björn i helgen, tänkte att nästa lördag hade det passat utmärkt för ett pass och skitsnack m.m men icke. Ser ut att bli typ två veckor efter att jag kommit hem, att det ska vara så svårt? :( Hade jag fortfarande gått på Hjälmared hade det inte vart något problem direkt, där sågs man ju på gymmet varje kväll haha =)

Men men, ikväll blir det en dejt med gymmet, antingen blir det bröst, vader och mage eller armar och mage.. Pumpade axlarna igår och det känns gött idag, framförallt i baksida axlar! Men bröst var det ett jävla bra tag sedan jag körde så det kanske är något att satsa på ikväll? ;)


   

    


Kommentarer
Postat av: Madde

Skulle inte vara fel att åka till Egypten;D

Hoppas du får en underbar resa

Kramar Madde

2010-01-27 @ 23:28:36
URL: http://www.metrobloggen.se/fitnessmadde
Postat av: Caroline

Hehe nä det var inte alls fel =) drygt att vara tillbaka i kalla sverige nu igen bara =/

Kramar

2010-02-11 @ 14:22:19
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0