Halsfluss...

Ja det är vad jag lyckats dra på mig, plus feber! Mådde verkligen skit igår, drog till jobbet iallafall för jag tänkte att det kanske blir bättre när man vaknat till lite.. Men icke de! Blev bara värre, kände bara hur febern blev högre och högre (jag bli oerhört klen när jag får feber :P ) så det var bara att åka till vårdcentralen och tjata till sig en tid och efter knappt en timma kom jag ut med penicillin och ipren :) Mår mycket bättre idag, sov först ett par timmar när jag kom hem igår och sen somnade jag ganska så tidigt med :)
Så nu ska jag försöka få i mig lite mer mat än igår, igår blev det totalt en halv kopp te på förmiddagen och på kvällen två rostade mackor och lite ben & jerry's glass, bra jobbat va? ;) Nej usch, idag ska jag få i mer bra mycket mer än så :)

Sen blir det till att packa, åker ju till Sthlm ikväll, 18:40 går tåget så jag har ju gott om tid på mig.. :) 



                                                           



Kommentarer
Postat av: Lea

fy vad jobbigt. hoppas att det blir bättre snart då så att det inte förstör helgen!

krya på dig, kram

2010-07-01 @ 13:48:05
Postat av: Caroline

Jo det blev mkt bättre tack, kändes inte helt 100 i fredags men i lördags så var den nästan helt bra! :)

2010-07-05 @ 16:04:46
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0