Inspiration

Idag säger jag bara: aj aj aj!! Blev ju ben igår och det käns idag minst sagt. Det brukar alltid bli värre framåt eftermiddagen men det tog emot redan imorse när jag gick upp ur sängen.. Så jag vill ju inte veta hur det kommer kännas senare idag :P Men det är gött, då vet man att man tränat lagom hårt iaf :)
Idag blir det ett pass med Björn, ska bli fint att ge axlarna och magen en rejäl omgång =)

Sen kanske det blir en till dejt med Emelie? Var ute hos henne igår, vi tog en lång promenix med de små terroristerna (Lego, Ninjo och Lava) sen satte vi oss vid en liten sjö i skogen och bara pratade i typ.. 1 timma? Alltid skönt att få prata av sig lite :)

När jag kom hem igår så var jag självklart inte trött för fem öre så jag slökollade lite TV samtidigt som jag bläddrade igenom de bloggar jag dagligen följer. Såg att Petra skrivit lite om Heidi Vonka Koi och jag undrar bara hur snygg man kan bli egentligen? 


                                              

Jag har vart inne och kikat på hennes blogg tidigare och man bli ju minst sagt taggad för träning när man ser hennes bilder.. :) The perfect body om du frågar mig!




Kommentarer
Postat av: Petra

Visst är hennes bilder inspirerande? Bloggen med för den delen :-)



2010-07-29 @ 17:44:26
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0