Klara färdiga gå..

Nu är fröken Samuelsson bra taggad kan jag säga! Lyckan var total när jag kom in på gymmet förut :) Blev rygg och mage och det gick oväntat bra faktiskt. Visst, jag kände mig som en liten plufsig flodhäst efter två veckors semster men har ändå inte tappat så mycket. Kommer ändå köra en "mjukstart" denna veckan för några skador är det inte riktigt läge för nu. Och med mjukstart menar jag såklart inte 3 pass denna vecka och sen är jag nöjd, utan jag kommer inte köra vråltungt till en början. Men det känns bra, jag är taggad och ivrig!
Målet är uppsatt och nu gäller det att nå fram till det :)


                                        


Åkte även in till stan innan träningen idag och fixade nytt proteinpulver, så nu har jag så det räcker i ett litet tag till :) Fick även inhandlat ett nytt puder, det jag hade innan gick i tusen bitar när jag tappade det i golvet en kväll när vi var ute.. Jag är nog inte den ända tjej som tycker det är pisstråkigt att lägga pengar på smink?!

Men vad ska man hitta på nu då? Jag har tränat, ätit och duschat.. Skulle egentligen träffat Emelie idag men det blev lite omplanering så vi får ta det på onsdag istället.. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

du tycker det är tråkigt att lägga pengar på smink men har inga problem med att lägga pengar på proteinpulver :P och sen har du väl typ bara better bodies kläder med och dom är ju inte heller billiga

2010-07-27 @ 11:02:50
Postat av: Petra

Underbar bild!!!



Härligt att du är supertaggad igen efter semestern :-) Kör hårt!

2010-07-27 @ 13:26:05
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: Caroline

Anomym: Haha jo jag tycker det är grymt mycket roligare att lägga pengar på kosttillskott än smink.. 1 kg proteinpulver kostar dessutom bra mycket mindre än en liten dosa med puder med..

2010-07-27 @ 17:24:19
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0