Nedräkning

Tisdag idag, wiho! Känns inte alltför tungt att masa sig till jobbet denna vecka för snart är det ju SEMESTER! :D På fredag är det sista arbetsdagen på tre veckor, som jag längtar! Slutar kl 13 och sen är det bara att vänta på darling som plockar upp mig i Gbg och sen bär det av mot Kungshamn! Har faktiskt redan börjat tvätta lite, kom på att det är ju rätt mycket som ska packas ner för två veckor så nu har jag banne mig börjat i tid ;)

Idag blir det även träning igen efter ett x antal dagars uppehåll! Känns som att jag kan börja nu igen, känner inte av halsen över huvud taget :) Sen går jag iofs fortfarande på penicillin men det är väl ingen fara om man inte har ont?
Nä, det blir nog fint tror jag, vet dock inte om det blir ett rygg eller axelpass än, får klura på det en liten stund till helt enkelt.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0