Onsdag

Onsdag idag och tiden rullar på bra tycker jag! :) Slutar om ca 2½ timma sen så har jag bara en och en halv arbetsdag kvar ;)

Blev axlar och tricpes på gymmet igår, kändes finfint att vara tillbaka :) Dock så blir det bara sammanlagt tre pass denna vecka, halsen var inte helt 100 i måndags och på fredag hinner jag inte med något pass, åker ju nästan direkt efter jobbet. Sen få vi se om det blir något pass i Kungshamn, om inte annat så får jag nöja mig med powerwalks och situps + armhävningar :) Vet inte vad som händer tredje veckan på semstern än, verkar som att alla jobbar här hemma så det kanse blir Kungshamn den helgen med? Jaja, jag kommer inte tänka allt för mycket på träningen under ledigheten iallafall, kommer istället köra igång på riktigt efter semestern, dvs v.31.. ;)

Men idag har jag laddat bra inför ett benpass.. Känner mig riktigt taggad så det ser jag fram emot.. :)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Helgen den 31/7, vart är du då?????

2010-07-08 @ 10:52:32
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

MMSports Brännboll med efterfest på Deep lördagen den 31/7!! 150:-, as kul:) Anmäl dig till Life´s lag på Facebook! KRAM

2010-07-08 @ 15:43:02
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0