Pain pain..

Jisses vad mina ben o rumpa gör ont idag! Blev med andra ord ett väldigt bra pass igår, me like :)  Men jag kan inte sluta störa mig på lekstugan som intar gymmet ibland, de för ett jävla liv och kör discobowling genom hela passet.. Iofs bryr jag mig kanske inte om hur de tränar men måste de vråla och hävda sig så mycket?
Haha börjar snart låta som Agda som är mellan 90 och döden märker jag :P Men jag tror jag är långt ifrån ensam att få panik på dom...
Men men! Idag är det torsdag och det är pissväder, det är varmt ute med det regnar ju även med... Jaja, bara det blir fint i helgen och resten av semestern så är jag nöjd ;)
Blir gymmet efter jobbet idag och sen är det hem och packa klart som gäller! Men jag började redan igår faktiskt, och tvätta började jag göra redan i måndags (!!) Herre gud, man kan ju nästan tro att jag gått och blivit vuxen..

Men innan jag kastar mig på packningen så ska ryggen och biccarna få stryk! ;)
Och nu är det bara ca 4 timmar kvar tills jag slutar, wiho =)


                                                                



Kommentarer
Postat av: Malle

Eller hur är de söta!=)

Ha en grym semester!

2010-07-09 @ 10:08:04
URL: http://ninjamalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0