SEMESTER!

Wihoo vad det känns bra :D Inte jobba på tre veckor, finner knappt ord för hur gött det kommer bli =)
Nu har jag packat allting, tanken var ju att åka nästan direkt efter jobbet men det blev lite omplanering i schemat :)
Så nu ska jag snart dra mig in mot stan och sen kommer älsklingen och plockar upp mig på centralen :)

Men ni får ha det så bra allihopa, tänkte ta med mig datorn men jag har inget mbb längre så det känns lite meningslöst då! Men jag kan ju försöka mig på att blogga från mobilen med iofs ;)

Jaja, ha det fint så är jag tillbaka om 3 veckor igen ;)


                           






Kommentarer
Postat av: Petra

Söt bild! Hoppas du får tre härliga veckor! :-)

2010-07-12 @ 20:54:38
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0