Spontanbio :)

Det blev en spontanbio med Emelie igår, very nice! Vi såg Inception och den var väldigt bra men även väldigt speciell.. Som vi sa igår, man ska inte se den på bakfyllan, man måste änna hänga med och tänka hela tiden ;)
Blir en dejt med Emelie ikväll med, väntar bara på att hon ska ringa så åker jag sen :)

Annars så har dagen vart lugn.. Vaknade vid 9 tror jag, masade omkring lite och åt en lång och stor frukost, sen traskade jag ner till gymmet och gav benen en härlig omgång :)
Imorgon blir det förhoppningsvis ett axelpass med Björn, får ringa sen eller imorgon och se hur det blir..

Sen är det ju MM sports brännboll i helgen! Ska inte vara med och spela men jag kommer garanterat vara där ändå, ska även försöka fixa hundvakt så man kan gå på buffén sen på kvällen med :) 



                                                        



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0