Besvikelse..

Imorse så vaknade jag av mig själv ganska så tidigt, jag tänkte; Faan vad gött att det bara är söndag, ingen stress, bara träning på schemat idag.. Jag kurade ihop mig under täcket och det kändes riktigt bra att bara kunna somna om igen.. Men efter ca 40 sek så går det så kallade Auswitch-alarmet (som Linn så fint kallar det) igång och jag inser snabbt att det är måndag, inte söndag... Usch säger jag bara! Men det var bara att masa sig upp...

Men nått som inte blev en besvikelse var bröst och magpasset med Björn igår, säger bara en sak idag.. SMÄRTA! Körde en liten ny variant som Reino hade introducerat honom för. Vi började med uppvärming några set, sen så kör man tungt 12 rep, vila 10 sek, kör 3 rep, vila 10 sek och sen 3 rep igen. Kan säga att man blev rätt så trött av det! :D Så det blev det på varje övning, och alla övningar utfördes i smithmaskinen!
Sen var det även väldigt trevligt med ett besök på Hälso, det är verkligen något speciellt med det gymmet! :)
Så vi ska försöka bränna av nått mer pass innan jag förvinner iväg på semester, och jag har självklart inget emot att ta mig till Alingsås :)

Idag blir det dock Life i Lerum igen, men det är ju inte så illa pinkat det heller ;) Blir rygg och biceps idag, mage kan jag glömma att köra idag för den fick sitt igår känner jag :)
Sen blir det även lite omplanering i schemat igen, men jag tar det efter semestern. Nu kommer det bli lite tight med tid för träning de kommande veckorna så nu ska jag bara fösöka få in alla muskelgrupper på 3-4 dagar..

 


Kommentarer
Postat av: Petra

Kul när man får till bra träningspass! Kan tänka mig hur trötta dina muskler var efter efter ert träningsupplägg av set, repetitioner och vilan.



Bra jobbat! :-)

2010-06-21 @ 22:54:10
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0