Eko...

Haha det var ju inte för mycket folk på gymmet igår, var helt ensam nästan hela passet :D Funderade nästan på att bli den första tjej som tränat topless på gymmet.. Eller vad vet jag om det? Haha nänä, så kul ska vi inte ha det ;)


     
Tomt, tomt och åter tomt.. Hur gött som helst :D Finns dock en till "avdelning" men den var nog också helt tom..



                                                                     
                                                                     Men Jag var där :D


Sen i slutet av passet kom det dock en kille. Men han körde ben och jag axlar så vi var ju inte direkt ivägen för varandra... :)


Sen igår kväll så blev det en dejt med Emelie igen och vi såg det sista avsnittet av DH på säsong 5   :( säsong 6 kommer inte ut förren i september, mycket dåligt... Men vi sa det att vi kan ta min SATC-box och plöja igenom den först, det lär ju ta sin lilla tid.. :P

Nä, nu ska jag slänga på mig träningskläderna och sen dra mig ner till gymmet för att köra lite boobs, vader och mage :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0