Fredag

Se där ja, man lyckades överleva denna vecka med! ;) Ca 30 min kvar tills jag slutar, gött äre =)
Idag har det vart ovanligt mycket att göra för att vara en fredag, eller ja, telefonen har ringt konstant! Märks att det är sommarlov, alla vill köra nu.. Men det är liite fullbokat nu om man säger så! Sen har jag även konstaterat att det finns väldigt konstiga människor här i världen.. Idag var det tredje gången som någon ringde och spelade upp en låt i luren?! Första gången så var det lämnat på telefonsvararen runt kl 23 en onsdag? Herre gud, vissa människor borde skaffa sig en hobby...

Men men, snart är det helg och i eftermiddag blir det träning, axlar och triceps! Och lite mage på det med.. :)

Blev för övrigt en skön promenix igår, 90 min :) Sen på hemvägen så hoppade jag in på gymmet och solade lite. Sen även lite obligatoriskt tjöt med Johan, alltid trevligt =)
Men innan jag tränar ikväll så ska jag snurra runt lite i stan och fixa lite smågrejer.. Väska och skor till balen, samt lite pärlor eller liknande att ha i håret.. Sen måste jag också köpa en bikini, hoppas inte det är alltför utplockat bara? Sen även någon kavajliknande historia att ha till R's examensdag om det nu skulle blir lite kyligt med bara klänning.. Hoppas verkligen det är fint väder den helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0