Ge mig semester..

Idag är det ju inte lite varmt eller så, borde vara olagligt att jobba i sånt här väder! Hade inte bangat att ligga vid havet och steka istället för att sitta här :) Men "snart" så har jag semester, v. 28-30, längtar verkligen!

Men men.. Filmen var var riktigt bra igår, har hört att en del blev lite besvikna men det blev varken jag eller Linn! Sen kanske ettan är lite bättre, händer lite mer i den men tvåan kommer man älska om man är ett äkta SATC-fan ;) Så den kommer jag garantrat köpa när den kommer ut :)

Annars så rullar väl allt på som vanligt, förutom med träningen då :( Hade ju vila igår och det blir det idag med, usch! Men imorron blir det ett redigt benpass iaf!
Sen skulle vi vara hos min kusin lite senare än vad jag trodde på fredag, men jag hoppas att jag hinner med ett pass efteråt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0